wtorek, 26 listopada 2013

SIŁA REKLAMY

Uważam, że za dużo jest reklam. Zdecydowanie. Nic tak nie wkurza jak reklamy między filmami, w czasie programów. Zawsze w najlepszym momencie. I żeby było bardziej wkur....co reklamy trwają 20 minut nawet.
"Reklama dźwignią handlu" jak to się mówi. Reklamy nas kuszą super produktami, super promocjami. Można powiedzieć, że "zmuszają" poniekąd do zakupów. Myślimy sobie "aha jak kupię ten krem to znikną mi zmarszczki. To świetny kosmetyk. Muszę go mieć. Muszę" Sama wiele razy uległam sile reklamy, ale praca nad sobą odcięła mnie od pokus jakie reklamy przynoszą.
Męczą mnie reklamy - reklamy w telewizji, reklamy w radiu, reklamy na sklepach, reklamy przy drogach, reklamy w skrzynce na listy, reklamy na wszelkich gadżetach....uffff ,,,, już się zmęczyłam.
A najbardziej mnie wkurza, że nikt nad tą ilością nie panuje.
Moja rada: nie ulegajmy reklamom nie dajmy się im oszukiwać. Patrzmy na nie z przymrużeniem oka.
A to stara jak świat piosenka Kasy z Agnieszką Włodarczyk. Taki wesoły akcent na koniec

http://www.youtube.com/watch?v=iMYCAEA7FaU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz