czwartek, 21 listopada 2013

PIERWSZE OFIARY MINIMALIZMU - ZAMIENIAM PARE KOSMETYKÓW NA JEDEN - 4 W 1


OTO PIERWSZE OFIARY MINIMALIZMU.
Wykończyłam dwa produkty do mycia:Dove i Nivea
Dove - fajnie myje, zapach też ma super.
Nivea jakoś nie powalił mnie. Może dla leniuchów jest wystarczający, jeśli nie chce się wklepywać balsamu. Nawilża.
Zamieniłam je na coś łagodnego w składzie i uniwersalnego. Oto mój faworyt do wielu zadań, który stał dzielnie obok Dove i Nivea i czekał na swoją kolej. I się doczekał, że sam został:
Łagodny, delikatny o neutralnym zapachu.
Używam go do:
  • mycia ciała, 
  • mycia pędzli, 
  • zamiast płynu do higieny intymnej 
  • używany razem z szamponem z Alterry (łącze je).
Kiedyś używałam również
  • do mycia twarzy. Teraz mam Ivostin do twarzy. 
  • do golenia - ale teraz zużywam Olay Gillette Satin Care. Gilette Olay zapycha mi maszynkę tą pianką. Baby dream jest idealny do golenia według mnie, ale warto zawsze spróbować coś innego.
 POLECAM BABYDREAM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz