sobota, 23 listopada 2013

PIERWSZE PORZĄDKI W SZAFACH

1. PRZESZUKAŁAM SZAFĘ, KAŻDĄ SZUFLADĘ - wyrzuciłam to co zbędne, poniszczone - 7 rzeczy

2. PRZEZNACZYŁAM NA SPRZEDAŻ - JAKO PACZKA UBRANIA I OSOBNO BUTY


3. POLICZYŁAM CO ZOSTAŁO ... i zostały:
 - spodnie materiałowe 9 szt.
-  jeansy 6 szt.
- swetry + wdzianka z długim rękawem 30 szt. (!)
- bluzki z krótkim i bez rękawa 50 szt. (!!!)
- koszule 8 szt.
- bluza sportowa 1 szt.
- spodnie dresowe 2 szt.
- spodenki+rybaczki 5 szt.
- kurtki skóra+letnie 4 szt.
- trencz 2 szt.
- kurtka jesienna 1 szt.
- kurtki zimowe 4 szt.
- kurtka trekkingowa + narciarska 2 szt.
- polar 1 szt.
- sukienki 2 szt.
- spódnice -  2 szt.

Nie jest to szafa minimalistyczna. Troszkę się przeraziłam, bo pomimo, ze tyle wyrzuciłam już - oprócz tego co dziś to TYLE MI ZOSTAŁO. Nie policzyłam bluzek, swetrów itp. w domu rodzinnym oraz butów - to zostawiam na następny raz.
Minimalizm to długa droga i nie oszukujmy się - nie jestem w stanie od razu zmniejszyć wszystkiego do minimum. Małe kroki to już coś ....
4. POCHOWAŁAM KURTKI LETNIE I BLUZKI, SPODENKI do pudeł. Niektóre bluzki zostały na wieszakach, bo też zimą chodzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz