niedziela, 21 grudnia 2014

ZA CO JESTEM WDZIĘCZNA YOU TUBOWI

Lubię You Tube.
Pisałam o nim już wcześniej You Tube

1. TANGLE TEEZER - dlaczego jej nie było w moim dzieciństwie. Ile bólu byłoby mniej i łez. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Dobrze rozczesuje, nie niszczy włosów jak tradycyjna szczotka, dobrze się myje. Mam wersję klasyczną i kompaktową do torebki. I obie kocham. Czego chcieć więcej. Nie będę się rozpisywać, bo już inni napisali wcześniej na jej temat długie, długie recenzje.
Jak dla mnie bomba.
Żródło: Tangle Teezer

2. Szampony i olejki Alterra

Żródło: Rossman

Szampony: tanie i dobre. Bez silikonów. Dobrze myją. Moje włosy je kochają. Problemem mojej skóry głowy jest swędzenie po innych szamponach - np. po Timotei.
Alterra jest łagodna dla skóry. Rozcieńczam ją z szamponem dla dzieci lub płynem do higieny int. z Rossmana (rozsławiony przez blogerki - to też dzięki You Tubowi dowiedziałam się, że takie płyny nadają się i świetnie się sprawdzają w przypadku włosów).

3. Podkład Bourjois

Żródło: Rossman
Uwielbiam. Dobrze dopasowany do koloru mojej cery (odcień 51). Kolor dla cery o lekko żółtym zabarwieniu. Dotąd trafiałam na te o różowym odcieniu co wyglądało dziwnie na mojej cerze. Wreszcie znalazłam idealny odcień.
Podkład ponadto dobrze kryje, wspaniale pachnie owocami (ale zapach to w przypadku podkładów nie jest najważniejszy). Podkład nie zapycha - inne podkłady często powodowały "wysyp" niespodzianek. Ten nic takiego nie powoduje. Ponadto nie podkreśla suchych skórek.

4. Olejowanie włosów.
Moje włosy uwielbiają olejowanie. Odżyły, stały się gładkie i błyszczące. Eksperymentuje ciągle z różnymi olejkami więc nie mam jednego ulubionego.

5. Konturowanie twarzy.

6. Pędzle do makijażu. 
Dokładnie opisałam je tutaj.
Nie wyobrażam sobie teraz makijażu bez pędzli. Nie mam w kolekcji dziesiątków pędzli jak to inne dziewczyny. Mam podstawowe i to mi wystarczy.


Wymienię stary pędzel z Rossmana, którym teraz nakładam rozświetlacz, na Hakuro 22 i już będę usatysfakcjonowana.
Jeśli chodzi o pędzel do pudru sypkiego to używam puszku z pudru.

7. Puder sypki bambusowy Paese.

Dobrze matuje. U mnie nie podkreśla suchych skórek. Twarz jest długo matowa.
Plus za to, że nie ma koloru, który zmienia odcień - jakże idealnego dla mnie podkładu.

 8.Szampon suchy - Batiste.
Szampon do ciemnych włosów jedynie się nie sprawdził, ale ten XXL Volume Tropical i Cherry są super.

Nałożony na wysuszone, świeże włosy nadaje objętości, włosy nabierają objętości i dłużej są świeże.
A nałożony na niezbyt świeże (myję co drugi dzień) włosy pozwala mi nie myć codziennie włosów :)
Uwielbiam.

A teraz lista moich ulubionych You Tuberek, które wiele wniosły do mojego makijażu i nie tylko:

1. Red Lipstick Monster
2. Panna Joanna
3. Stylizacje TV

A to moja ulubiona para, którą uwielbiam za osobowość i pozytywne nastawienie do wszystkiego :): 

1. Cremedelacreme28
2. Darecky

Oczywiście jest jeszcze wiele innych, ale wyróżniłam tych najulubieńszych. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz