niedziela, 21 grudnia 2014

PĘDZLE DO MAKIJAŻU - MÓJ NIEZBĘDNIK

 Oto mój zestaw pędzli.

 Opiszę teraz idąc od lewej (zdjęcie) moje pędzle:

- pędzel Hakuro H51 do podkładu
- pędzel z Rossmana Ecotools  - służy mi do konturowania twarzy. Delikatnie nakłada bronzer, dobrze blenduje go przy okazji

- pędzel z Rossmana Beauty - staruszek już i chyba pójdzie na zasłużoną emeryturę ponieważ stał się twardy, szorski i włosy wychodzą z niego. Przyznam się że ostatnio użyłam go do naolejowania moich butów ze skóry :) Znalazł więc nowe zastosowanie.
- pędzel do nakładania i blendowania cieni Hakuro H77 - bardzo dobrze spełnia swoje zadanie czyli nakłada delikatnie cienie i bardzo dobrze blenduje.
- pędzel do nakładania cieni Hakuro H70 - świetnie nakłada cienie
- pędzel kulka mała Hakuro H7 6- do bardziej precyzyjnego nakładania cieni np. w załamaniu lub pod okiem (ja jednak wole pod okiem używać skośnego ecotools
- Ecotools skośny - do nakładania cieni na brwi i jak to u mnie na cienie na dolną część oka,
- pędzel do cieni Rossman - mój chyba pierwszy pędzel - teraz służy do rozświetlacza
- pędzel dwustronny Rossman - teraz już ich nie ma  - ten to staruszek - głównie używam gąbeczki do rozcierania
- spiralka do rozczesywania brwi i do nakładania olejku rycynowego na brwi i rzęsy
I oto mój najnowszy nabytek:


Pędzel do bronzera, różu - realTechniques - Kabuki blush. Dla mnie jest super. Zamykany więc idealny do torebki. można sprawić za pomocą regulacji wysunięcia, ze jest bardziej lub mniej zbity. Idealnie można więc zmniejszyć lub zwiększyć stopień intensywności nałożenia bronzera na twarzy.  Gdy jest bardziej schowany bronzer można nałożyć bardziej miejscowo, a gdy wysuniemy można rozblendować i bronzer jest wtedy na większej powierzchni lub nałożony bardziej delikatnie.


 Taki zestaw pędzli wystarczy mi zupełnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz