środa, 10 grudnia 2014

ZMIANY KROK PO KROKU - KOSMETYKI DO MAKIJAŻU

 Nadszedł kolejny etap na pozbywanie się kosmetyków. Stan obecny to 1/4 (cienie) stanu sprzed dwóch, trzech lat. Róże są nowe, kiedyś ich nie używałam. Dużo kosmetyków wyrzuciłam, dużo również (niestety) dokupiłam. Walczę jednak dalej ze sobą i swoimi słabościami.

1. CIENIE STAN OBECNY PO ROKU,DWÓCH


 A teraz te, które usuwam na tym etapie


Czyli po tej "czystce" pozostają:


 2. LAKIERY, KTÓRYCH SIĘ POZBYWAM:


 A TO TE LAKIERY, KTÓRE POZOSTAJĄ:


 3. KREDKI, EYELINERY DO OCZU - NA RAZIE POZOSTAJĄ

 4. PĘDZLE, GĄBECZKI - POZOSTAJĄ

5. RÓŻE, BRONZERY - TRZEBA COŚ Z NICH SIĘ POZBYĆ, ALE TO NIE NA TYM ETAPIE

KOSMETYKI CODZIENNIE UŻYWANE / ULUBIONE.


Jeszcze długa droga do minimalizmu, ale powoli, powoli :) dojdę do optymalizacji kosmetyczki.

Moim ideałem jest posiadanie:
-  góra 4 paletek cieni,
- 1 bronzera, 
- 1 rozświetlacza, 
- 1 różu, 
- 5-6 lakierów (albo nawet mniej), 
- 1 eyelinera, 
- 3 kredek do oczu, 
 - 1 podkładu naraz (obecnie mam 3)

To co mi się udało to:
- używanie 1 tuszu,
- używanie 1 bronzera
- używanie 1 pudru sypkiego

1 komentarz:

  1. Podziwiam.ja to mam bardzo duzo kosmetykow.Moze dojde do mojego optimum :)

    OdpowiedzUsuń