czwartek, 11 grudnia 2014

MINIMALIZM W KOSMETYKACH - CHCĘ ZUŻYĆ - CZ 1

Zaczynam od nowa akcję denko. Jest parę kosmetyków, które chcę zużyć.
A dlaczego?
Po kolei
1. PROSALON - KERATYNA W PŁYNIE.
Właściwie to brak mi zdania o nim w tej chwili ponieważ brak mi systematyczności w używaniu jej. Butelki jest 3/4 więc jeszcze dużo zostało do zużycia. Jak skończę to wydam ostateczną opinię. Produktów takich raczej nie używam. Był to zakup pod wpływem chwili.

2. BATISTE - suchy szampon do włosów brązowych. Nie lubię go. Brudzi i  włosy nie są tak świeże jak innych z serii na Tropical. Zużyję jednak. Następny będzie Tropical lub Cherry

3. NIVELAZIONE - DEZODORANT DO STÓP DLA KOBIET - jak dla mnie super pachnie i jest naprawdę fajny. Niestety ja go używam rzadko ponieważ nie mam takiej potrzeby. Jest to produkt, którego nie potrzebuję i nie jest mi niezbędny :)

4. LISTERINE - płyn do płukania ust. Lubię wszystkie te płyny. Na zdjęciu umieściłam jeden z dwóch, które były razem w promocji w Hebe. Chcę zużyć, bo czeka następny.

5. BIOVAX - kolejny spray, który nie jest mi niezbędny do życia. Ten mogę ocenić - naprawdę fajny. Włosy po nim są miękkie i błyszczące, ale takich produktów nie lubię ogólnie używać.

6. IWOSTIN  - tonik do cery z problemami. Dostałam w spadku od koleżanki, która się wyprowadzała, a w tym się wieczko popsuło (więc podczas przejazdu mógłby się wylać). Mam oprócz niego dwa inne toniki więc jest NADMIAR. Oceniam go pozytywnie, ale ja nie mam cery tłustej. Dobrze oczyszcza, troszkę się wchłania, ale jest OK (koleżanka go bardzo chwaliła). Nie mogę doczekać się denka.

6. Krem ZIAJA - KREM BIONAWILŻAJĄCY DO CERY TŁUSTEJ - kolejny spadek po koleżance. Jako, że mam cerę normalną z tendencją do miejscowego przesuszania krem ten jest dla mnie za lekki jak na tą porę roku. Miałam go kiedyś latem i spisywał się dla mnie wtedy rewelacyjnie.
Jest lekki, szybko się wchłania, wygładza cerę. Polecam dla cer mieszanych i tłustych.

7. BIOVAX MED - NAWILŻAJĄCO-KOJĄCY BALSAM DO CIAŁA - bardzo dobry do suchych, swędzących miejsc. W zimie ma problem ze swędzącą skórą. Sprawdza się doskonale. Chociaż nie ma super zapachu to polecam. Naprawdę koi.

8. SIGNAL - WHITE NOW - TRIPLE POWER - ta pasta to dla mnie porażka. Myje bo myje, ale efektu białych zębów u mnie ma. Jest to niebieska pasta, która dzięki niebieskiemu odcieniowi ma niwelować żółty odcień zębów - wizualnie. Niestety u mnie się nie sprawdził, ale może ktoś inny ma inne zdanie.

cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz