czwartek, 8 stycznia 2015

NOWY ROK NOWE ŻYCIE?

Nowy rok. Kolejny.

Kolejne postanowienia. Kolejne plany.
Czy warto robić plany? Uważam, że tak. Każde postanowienie to już krok naprzód.
To krok do lepszej "ja" lepszego "ja".
Powinniśmy cały czas nad sobą pracować i nie poddawać się.

Nowy rok to taki moment, gdy stajemy przed nowym rokiem i chcemy go jak najlepiej spożytkować.

Koleżanka spytała mnie wczoraj jakie mam postanowienia noworoczne, a ja szczerze  powiedziałam,że się nad tym nie zastanawiałam.

Teraz chyba pora zrobić taką listę.

Po prawej stronie w rubryce nr 2 napisz co Ci da realizacja takiego celu , a w trzeciej rubryce określ w jaki sposób możesz osiągnąć swój cel.

Poniżej przedstawiam jak przykładowo może wyglądać taka lista.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz