poniedziałek, 23 marca 2015

WIOSNA ACH TO TY.... :)

Wiosna wiosna .... ach to ty.
Kocham Cię bezinteresownie, może bez wzajemności ... ale kocham.
Za to, że osładzasz świat pierwszymi ciepłymi promieniami, za to że zieleniejesz, kwitniesz, nawet za wiosenny deszcz po którym się rośnie jak mi to wmawiano w dzieciństwie (nie urosłam jednak zbyt wiele przez te pierwsze krople wiosennego deszczu, ale nadal chcę w to wierzyć :)

Kocham Cię za to jak nastrajasz mnie do życia.
Kocham wystawiać twarz na Twoje cieplutkie promienie i choć piegów mi wtedy przybywa to kocham te piegi.
Kocham to, ze sprawiasz, że chce mi się walczyć o siebie, o swoje życie, przyszłosć ....
po prostu dzięki Tobie mi się chce.


Pora więc na kolejne wyzwanie wiosenne.

Mój plan działania jest taki:
- znaleźć pracę,
- zrobić coś dla innych (oddanie krwi, które zaniedbałam przez ostatnie 2 lata)
- więcej się ruszać,
- pogłębiać swą wiedzę przydatną w pracy,
- nauczyć się czegoś nowego,
- cieszyć się życiem,
- zadbać o siebie,
- lepiej się odżywiać,
- więcej czytać,


Będę dopisywać do listy nowe postanowienia :)

A Ty co myślisz o wiośnie?
Może chcesz coś postanowić :)

9 komentarzy:

  1. No tak mi praca też by się przydała. :) jak się zrobi cieplej to będę brać tableta na świeże powietrze i czytać książki, a sztuka cieszenia się życiem nie jest łatwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł.= z tym czytaniem.
      Uwielbiam takie czytanie na świeżym powietrzu.
      A co z Twoją pracą - nie możesz znaleźć?

      Usuń
    2. No niestety, takie uroki bycia "świeżynką" w branży. A u Ciebie?

      Usuń
    3. Nie zazdroszczę szukania pracy po studiach. Na pewno teraz jest ciężko wystartować. Ja już parę lat pracuję w branży, ale przyszła pora na dalszy rozwój. Życzę powodzenia w poszukiwaniach. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  2. Powinno być chyba ACH, nie ah, chyba, że piszesz w duchu minimalistycznym....
    Ja mam zamiar zrobić ogródek na balkonie, najtrudniejsze to nie przeoczyć wiosny i tego momentu, kiedy pojawiają się pąki i liście na drzewach. Potrzebna jest uważność i więcej spacerów po lesie. Tego sobie i wszystkim życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ... już poprawiam :)
      ja już zaczęłam spacerować i odkryłam podczas takiego samotnego spaceru po moim osiedlu piękne miejsce pełne zieleni, którego brakuje mi w blokowisku. Są drzewa, trawa, pola i strumyk. Szukałam wiosny i ją tam znalazłam :) Miałam pod nosem takie miejsce :)

      Usuń
    2. ja też mam w planie urządzanie balkonu - zaczynam już w ten weekend :)

      Usuń
    3. Ogródek na balkonie - mały kawałek świata :) Co macie w planie na balkonie mieć, posadzić?:)

      Usuń
  3. W tym roku bardzo szybko wysadziłam bratki do skrzynek, z samego poczatku marca i wtedy własnie poczułam wiosnę. A co do planów to chciała bym zrezygnować z mleka na rzecz np. sojowego,lub innego roślinnego bo z białej maki prawie już zrezygnowałam -tej wiosny stawiam na zdrowie.

    OdpowiedzUsuń