wtorek, 30 czerwca 2015

ZMIANY KROK PO KROKU

Długo nie pisałam. Minimalizm, zakupoholizm odszedł na dalszy plan. Nie myślę teraz o walce z zakupoholizmem, nie myślę o pozbywaniu się rzeczy - choć parę rzeczy znowu się pozbyłam.

Postanowiłam zacząć kolejny krok w moim życiu - PRZEPROWADZKA.
Na razie dążę do tego szukając pracy w miejscu, gdzie chcę mieszkać. Trochę to już trwa.
Zaczęłam z wielkim optymizmem. Mogłam góry przenosić na początku. Byłam na rozmowie - jednej, drugiej i to byłoby na tyle. Mój zapał i entuzjazm trochę przygasł, gdy zobaczyłam, że to nie jest wcale takie łatwe.
Nie poddaje się jednak. Wiem bowiem, że gdy uda mi się przeprowadzić z powrotem do domu rodzinnego wiele rzeczy stanie się prostsze, a moje życie pójdzie do przodu.
Walczę więc nadal i nie poddaje się. Wiem, że tylko upór, wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu zapewni sukces.
Najbardziej inspirujący film, który bardzo mnie motywuje jest :
W POGONI ZA SZCZĘŚCIEM http://www.filmweb.pl/W.Pogoni.Za.Szczesciem
"Scenariusz filmu oparty jest na autentycznych wydarzeniach i opowiada o życiu Chrisa Gardnera (Will Smith). Łańcuch zdarzeń pozostawia głównego bohatera bez pracy oraz domu w wieku 30 lat, odnajduje się wraz ze swym synkiem Chrisem Juniorem (Jaden Smith), żyjąc w łazience na stacji kolejowej w San Francisco. Wbrew swojemu beznadziejnemu położeniu, Gardner ze wszystkich sił stara się zostać maklerem. W końcu zostaje szkoleniowcem brokerów, a jego ranga wzrasta w takich firmach jak Dean Witter i Bear Stearns aż do jego obecnej pozycji - milioner będący wspólnikiem i właścicielem firmy w Chicago, zajmującej się pośrednictwem giełdowym - Gardner Rich & Co."

Bardzo polecam ten film. 

„Twój los kształtuje się w momentach podejmowania decyzji.”

A. Robbins 


Podjęłam więc decyzję i działam .... :D 

2 komentarze:

  1. Znam ten film jest bardzo rozczulający, szczególnie rozwala mnie scena tułania się z synem po noclegowniach...
    Szukanie pracy nie jest łatwe, sama niedawno byłam w takiej sytuacji. Teraz pracuję, ale szukam czegoś bardziej rozwijającego i takiej pracy, gdzie pracownik będzie doceniany. :) Wiem, ze świeczką szukać takich pracodawców. W każdym bądź razie powodzenia w stabilizacji życiowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) Trochę wytrwałości i nie mam wątpliwości, że w końcu uda Ci się osiągnąć cel :)
    Film oglądałam - faktycznie budujący :)

    OdpowiedzUsuń